«Білім беру мен тәрбие үрдісіне инновациялық қызметті енгізу арқылы білім сапасын арттыру, оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту
1. «Б.Қосынов атындағы орта мектеп мектепке дейінгі шағын орталықпен » кмм жылдық жұмыс жоспары және МЖМБС талаптарында айқындалған жалпы орта білім берудің базалық құндылықтары, мақсаттары мен міндеттері
Мектеп тақырыбы: «Білім беру мен тәрбие үрдісіне инновациялық қызметті енгізу арқылы білім сапасын арттыру, оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту нәтижесінде
рухани-адамгершілік тәрбие беру»
Мақсаты:Сапалы орта білім беруге тең қол жеткізуді қамтамасыз ету, зияткер, дене бітімі және рухани жағынан дамыған, табысты азаматты қалыптастыру
Мектептің міндеттері:
Міндеттері:
- «Білім туралы» Заң мен «Білім берудің» мемлекеттік бағдарламасын жүзеге асыруға байланысты жұмысты жалғастыру;
- «Ұлт жоспары «100 нақты қадам» контексінде «Мәңгілік ел», мемлекеттік «Рухани жаңғыру» жалпы ұлттық идеяларының негізіне шоғырланған мәдени сәйкестік және қазақстандық өзіндік сананы қалыптастыру бойынша жұмысты күшейту;
- Білім беру жүйесін жаңғыртудың негізгі бағыттары бойынша педагогтің кәсіби құзыреттілігін арттыру жөніндегі жұмыстарды жандандыру: білім беру мазмұнын жаңарту, инклюзивті білім беру, педагогикалық білім беруді жаңғырту;
- Оқу үдерісінде Назарбаев зияткерлік мектебінің іс-тәжірибесін енгізу, озық педагогикалық тәжірибелерді насихаттау және тарату үшін әдістемелік, ғылыми-тәжірибелік семинарлар, кеңестер өткізу;
- Оқушылардың функционалдық құзіреттілігін қалыптастыру мақсатында оқытудың тиімді әдістері мен жаңа технологияларды қолданатын педагогтардың жұмыстарын тәжірибеге енгізу;
- Жас ерекшеліктерін ескере отырып, оқушылардың шығармашылық қабілеттерін анықтау және дамыту, бұқаралық ақпарат құралдары арқылы педагогтардың жақсы тәжірибелерін жүйелі жарыққа шығару, олардың жаңашыл жұмыстарын жариялау;
- Педагогикалық жүйедегі барлық субьектілерді диагностикалау жұмыстарын жүзеге асыру;
- Оқу-тәрбие үрдісінде заманауи әдістер мен технологияларды енгізу жұмысын жандандыру, педагогтардың білім берудің жаңашыл технологияларын игеруіне жағдай жасау;
- Жас мұғалімдердің білім-біліктілігін жетілдіру курстарынан, әдістемелік семинарларға қатысуларына басшылықты ұйымдастыру;
10 .Курстан өту уақыты біткен мұғалімдерді оқыту бойынша перспективалық жоспарға сәйкес кесте бойынша білім жетілдіру курстарына жіберу;
11 .Мектепішілік бақылау жұмыстарын сапалы жүргізу;
- Оқу кабинеттерінің жүйелендірілуін жетілдіру;
- Дарынды және үлгерімі төмен оқушылармен жұмысты жандандыру, жүйелеу;
14. Білім беру сапасын арттыру мақсатында оқушының білім деңгейінің мониторингін анықтау; өткен оқу жылдарындағы біліміндегі олқылықтардың орнын толықтыру және жаңа оқу жылына арналған оқу бағдарламасындағы оқу мақсаттарының меңгерілуін қамтамасыз ету бойынша жұмыстар атқару ;
15.Тәрбие берудің 8 бағытын талапқа сай орындау;
16.Заманауи педагогикалық технологияларды оқу- тәрбие процесіне жүйелі пайдалану арқылы оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту;
Әдістемелік жұмыстың тақырыбы:
«Оқу-тәрбие үрдісінде мұғалімдердің педагогикалық шеберлігі мен шығармашылығын жетілдіруде білім беру саласының ерекшеліктерін үйрете отырып, мұғалімдердің кәсіби деңгейін көтеру»
Мақсаты: Мұғалімдердің кәсіби шеберлігін арттыру және білімдерін жетілдіру
Даму жоспарының мақсат ,міндеттері.
Мектеп миссиясы:
Оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту арқылы, оқушының бәсекеге қабілеттілігін арттыру.
Мақсаты: «Оқудағы сауаттылығын арттыру, кәсіпке бағытталған, дене және рухани тұрғысынан тұлға қалыптастыру».
Мектеп міндеттері.
Жаһандық білім беру :
-жаһандық білім беру трендтерінде негізгі Қазақстандық білім және ғылым саласындағы мемлекеттік саясатты іске асырудың сапалы көрсеткіштерін қамтамасыз ету;
- оқушылардың білім берудің жаңартылған мазмұны мен технологияларын іске асыру үшін жағдай жасау;
-Тіл және жалпы мәдениеттің өзара байланысқан дамуы және жаһандық ойлаудың қалыптасуы орын алатын трансұлттық құзыреттілікті дамыту;
-әлеуметтік сұраныстарға сәйкес білім беру қызметіне тең қол жеткізуді және барлық білім беру субъектілерінің үйлесімді дамуын қамтамасыз ету.
Білім беруде ұлттық бағдарлы тәсілді іске асыру:
рухани-адамгершілік құндылықтарды, патриотизмді нығайту және оқушылардың азаматтық белсенділігін арттыру
Мектептегі оқу-тәрбие жұмысы рухани-адамгершілік құндылықтарға, ұлттық және мәдени дәстүрлерге, азаматтық-патриоттық санаға, салауатты өмір салтына сәйкес жүзеге асырылады.
ҚР «Білім беру туралы» Заңы негізінде біліктілік талаптарының сақталуын қадағалау мақсатында 2022-2023 оқу жылындағы мектептің педагогикалық ұжымының сапалық құрамы талданды. Мектепте оқу үрдісін 115 педагог, 3 мектепалды даярлық сынып тәрбиешілері,2 шағын орталық тәрбиешілері ,директордың оқу-тәрбие орынбасарлары-2,әдістемелік орынбасар -1, тәрбие орынбасарлары-2, 2 педагог-психолог,2 әлеуметтік педагог жүргізеді. Әрбір педагогтың лауазымы диплом бойынша мамандықтарына сәйкес келеді.
Біліктілік санаты бойынша (саны/пайызы)
Мектепте педагог-зерттеуші -20-17 %
педагог-сарапшы- 23 -19 %
педагог-модератор -22 - 18 %
Жоғары-1 - 0,8 %
Бірінші-2 - 1,7 %
Екінші-3 - 2,5 %
Санаты жоқ ұстаздар саны- 46 -39 %
Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасарлары -2, үшінші біліктілік санатта
Директордың әдістеме ісі жөніндегі орынбасарлары -1, бірінші біліктілік санатта
Білімі бойынша
Жоғары-115
Арнаулы орта -3 ,98 %
Магистрлер-21 педагог -18 %
жас мамандар саны-24 -20 %
Білім беру ұйымы педагогтерінің жалпы санынан жоғары кәсіптік білімі бар педагогтердің үлесі:
Жалпы мұғалім саны | Жоғары білімді | Орта арнаулы білімі бар | Ұлғаю пайызы |
117 | 115 | 3 | 98,3% |
Ғылыми / академиялық (магистр) дәрежесі бар
педагогтердің үлесі:
№ | Аты-жөні | Оқыту пәні | Мамандығы | диплом |
1 | Султанбекова Талшын Полатбековна | математика | Педагогика ғылымдары магистрі | МD №00021248850 |
2 | Умбетаева Зульфия Кимебаевна | география | Педагогика және психология ғылымдары магистрі | МD №0019284261 |
3 | Копбергенова Тамара Агылмановна | биология | Биология бағыты бойынша ғылым магистрі | № УМ 150403387 |
4 | Қалданов Бағлан Бақытбайұлы | информатика | Педагогика ғылымдары магистрі | МD №00021854785 |
5 | Әутен Айғаным Асанқызы | биология | Биология жаратылыс ғылымдары магистрі | ЖООК-М № 0200912 |
6 | Кенжетай Камила Мұхтарқызы | Қазақ тілі | Қазақ тілі мен әдебиеті педагогикалық ғылымдарының магистрі | МD№00018943597 |
7 | Омарова Жанар Адилхановна | Қазақ тілі | Филология ғылымының магистрі | МТБ №0009835 |
8 | Капасова Риза Зейнулдиновна | Бастауыш сынып | Педагогика және психология ғылымдары магистрі | МD№00019551135 |
9 | Жахан Жұлдыз Балашқызы | Қазақ тілі | Филология гуманитарлық ғылымдар магистрі | МD№00017445365 |
10 | Догарова Гулдана Сарсенгалиевна | Қазақ тілі | Филология гуманитарлық ғылымдар магистрі | МD №00017445366 |
11 | Спанкулова Гулбану Бакытовна | Қазақ тілі | Филология гуманитарлық ғылымдар магистрі | МD№00017445368 |
12 | Канагатова Кымбат Мукашовна | Бастауыш сынып | Бастауыш оқыту.педагогикасы мен әдістеме ғылымы магистрі | ЖООК-М №0012020 |
13 | Канагатова Салтанат Мукашовна | тарих | Педагогика және психология ғылымдары магистрі | МD №00018492737 |
14 | Коштибаева Алия Муратовна | бастауыш | Педагогика және психология ғылымдары магистрі | МD№00019551151 |
15 | Тургалиева Айман Маратовна | Ағылшын тілі | Екі шетел тілі педагогика ғылымдарының магистрі | МD №00015777700 |
16 | Койшыгулова Молдир Абдимауленкызы | бастауыш | Педагогика және психология ғылымдары магистрі | МD №00019561493 |
17 | Бакиева Алмагуль Сагындыковна | логопед | Дефектология Педагогика ғылымдары магистрі | ЖООК-М №0190613 |
18 | Турсынбекова Гульнара Төлеуовна | технология | Педагогика және психология ғылымдары магистрі | ЖООК-М № 0121451 |
19 | Жапаркулова Асель | Қазақ тілі мен әдебиеті | Педагогика ғылымдары магистрі | MD № 00018940905 |
20 | Байгонырова Ақерке Сапарәліқызы | Химия | Педагогика ғылымдары магистрі | ЖООК-М № 0189239 |
21 | Абдраманова Анар Кулжабаевна | Орыс тілі және әдебиеті | Филология ғылымының магистрі | МD № 00018794860 |
Жалпы мұғалім саны | Магистр | Ұлғаю пайызы |
118 | 21 | 18% |
Оқу жылы | Барлығы | Магистрант саны | Үлес % |
2019-2020 | 86 | 5 | 6% |
2020-2021 | 96 | 5 | 5% |
2021-2022 | 112 | 17 | 15% |
2022-2023 | 118 | 21 | 18% |
Білім беру ұйымы педагогтерінің жалпы санынан "педагог-зерттеуші", "педагог-шебер" біліктілік санаты бар педагогтердің үлесі:
№ | Аты -жөні | санаты | №, бұйрық, жылы, айы, күні |
1 | Камалова С.М | Педагог-зерттеуші | №784-н 15.12.2018 |
2 | Акшапбаева Г.Ж | Педагог-зерттеуші | №784-н 15.12.2018 |
3 | Токтарова Г.К | Педагог-зерттеуші | №784-н 15.12.2018 |
4 | Тортаева.Ж | Педагог-зерттеуші | №784-н 15.12.2018 |
5 | Ахметова.Ж | Педагог-зерттеуші | №784-н 15.12.2018 |
6 | Кутумова.Э. | Педагог-зерттеуші | №784-н 15.12.2018 |
7 | Умбетаева.З | Педагог-зерттеуші | №561-н 15.08.2019 |
8 | Бошанова.А | Педагог-зерттеуші | №561-н 15.08.2019 |
9 | Карсылиева.Х. | Педагог-зерттеуші | №561-н 15.08.2019 |
10 | Мухаметжанов.Б | Педагог-зерттеуші | №561-н 15.08.2019 |
11 | Зекенов .Г | Педагог-зерттеуші | №812 25.12.2019 |
12 | Мусирбаева.М | Педагог-зерттеуші | №287-н 26.08.2020 |
13 | Битимбаева.А | Педагог-зерттеуші | №287-н 26.08.2020 |
14 | Бердиярова.А. | Педагог-зерттеуші | №287-н 26.08.2020 |
15 | Канагатова С.М | Педагог-зерттеуші | №423-н 01.07.2021 |
16 | Кыдербаева.Б | Педагог-зерттеуші | №423-н 01.07.2021 |
17 | Абдраманова .А. | Педагог-зерттеуші | №423-н 01.07.2021 |
18 | Байбол.И. | Педагог-зерттеуші | №423-н 01.07.2021 |
19 | Назаралиева .М | Педагог-зерттеуші | №919-н 20.12.2021 |
20 | Рахметова.К | Педагог-зерттеуші | №856-н 12.08.2022 |
Оқу жылы | Барлығы | Педагог-шебер Педагог-зерттеуші | Үлес % |
2020-2021 | 96 | 16 | 17% |
2021-2022 | 112 | 20 | 18 % |
2022-2023 | 118 | 20 | 17% |
Жас мамандардың үлесі:
Жұмыс өтілі 1 жылдан 3 жылға дейін.
№ | Аты-жөні, тегі (толық) | Бітірген оқу орны (толық), жылы | Мамандығы | |
1 | Әутен Айғаным Асанқызы | М.Х.Дулати атындағы Тараз мемлекеттік университеті 2018,2020 | география, биология | |
2 | Кулкаева Аяулым Сайлаубайқызы | Шет тілдер және Іскерлік карьера университеті 2015 | Тарих | |
3 | Тилахметова Мадина Каибжановна | Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті 2022 | Бастауыш оқыту педагогикасы мен әдістемесі | |
4 | Қалданов Бағлан Бақытбайұлы | Оңтүстік Қазақстан Мемлекеттік Педагогикалық Университеті 2022 | Информатика | |
5 | Кайрханова Айдана | "Бизнес, құқық және жаңа технологиялар колледжі" 2017 | Бастауыш білім беру | |
6 | Аманбай Әсем Аманкелдіқызы | Әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық Университеті 2021 | математика | |
7 | Арыстанова Мунира Нурлановна | Академик Ә. Қуатбеков атындағы Халықтар достығы университеті 2022 | Орыс тілі | |
8 | Қасенова Айгерім Айкенқызы | Алматы Техникалық университеті 2021 | Бастауыш | |
9 | Нурсеитова Багдат Гарифоллаевна | Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті 2022 | Бастауыш | |
10 | Тургалиева Айман Маратовна | Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті 2021 | Шет тілі | |
11 | Бекбосын Гүлжанат Нұрбосынқызы | Қазақ гуманитарлық заң және техникалық жоғары колледж 2019 | Шет тілі | |
12 | Сансызбаев Бауыржан Ризабекович | Оңтүстік Қазақстан Педагогикалық Университеті, 2018 | дене шынықтыру | |
13 | Молдашев Бақдәулет Ақбайұлы | Қазақ спорт туризм академиясы 2020 | Дене шынықтыру | |
14 | Турманов Талгат Оразалиевич | Туркестан қаласы Дарын колледж 2008 | Дене шынықтыру | |
15 | Рахишова Динара Оразбаевна | Аймақтық әлеуметтік- инновациялық университеті 2017 | Бастауыш оқыту педагогикасы мен әдістемесі | |
16 | Копбергенова Тамара Агылмановна | Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті 2015 | биология | |
17 | Әділханова Жанерке Әділханқызы | Еуразия гуманитарлық институты 2017 | қазақ тілі мен әдебиеті | |
18 | Байгонырова Ақерке Сапарәліқызы | Әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық Университеті 2020 | химия | |
19 | Сиқымбай Данагүл Нұрланқызы | Тараз Мемлекеттік Университеті 2020 | Биология | |
20 | Анасова Гүлмира Жүрсінбекқызы | Халықаралық қазақ-түрік университеті 2006 | Тарих | |
21 | Нигметжанов Дастан Какимович | Абылайхан атындағы ҚазХК және ӘТУ 2009 | ағылшын тілі | |
22 | Ережепова Айгерім Асылханқызы | Аймақтық әлеуметтік- инновациялық университеті 2020 | Бастауыш оқыту педагогикасы мен әдістемесі | |
23 | Курымбаева Айгерим Сабитовна | Шымкент университеті 2021 | денешынықтыру | |
24 | Исаева Айдана | Алматы университеті 2017 | педагог-психолог |
Жалпы мұғалім саны | Жас маман | Ұлғаю пайызы |
118 | 24 | 20.33% |
Пәндер бойынша білім сапасы 2022-2023 оқу жылы
пәндер атауы | "Б.Қосынов атындағы орта мектеп мдшо" мкм Негізгі пәндер бойынша үлгерім мониторингі | |||||||||||
жылдар | 2018-2019 | 2019-2020 | 2020-2021 | 2021-2022 | 2022-2023 | |||||||
үлгерім /сапа | үлгерім | сапа | үлгерім | сапа | үлгерім | сапа | үлгерім | сапа | үлгерім | сапа | ||
Қазақ тілі | 99,8 | 68 | 99,6 | 69,6 | 100 | 69,2 | 100 | 71,9 | 100 | 72,2 | ||
қазақ әдебитеті | 99,8 | 69 | 99,6 | 71,6 | 100 | 69,5 | 100 | 75 | 100 | 74 | ||
Орыс тілі | 99,8 | 60,5 | 99,6 | 68,7 | 100 | 67,6 | 100 | 72 | 100 | 77,2 | ||
Орыс әдебиеті | 99,8 | 69,5 | 99,6 | 68,7 | 100 | 73,1 | 100 | 68 | 100 | 77,2 | ||
математика | 99,8 | 62 | 99,6 | 64,8 | 100 | 63,4 | 100 | 69,4 | 100 | 69 | ||
геометрия | 99,8 | 53,5 | 99,6 | 61,9 | 100 | 61 | 100 | 65,6 | 100 | 67 | ||
информатика | 99,8 | 74,5 | 99,6 | 80,6 | 100 | 67,2 | 100 | 78,1 | 100 | 80,7 | ||
ағылшын тілі | 99,8 | 63,7 | 99,6 | 60 | 100 | 65,9 | 100 | 73,2 | 100 | 71,8 | ||
дүниетану | 99,8 | 75,1 | 99,6 | 75 | 100 | 76,1 | 100 | 80,5 | 100 | 78 | ||
биология | 99,8 | 63,9 | 99,6 | 69 | 100 | 68,3 | 100 | 71,5 | 100 | 79 | ||
химия | 99,8 | 59,6 | 99,6 | 65 | 100 | 62,8 | 100 | 68,7 | 100 | 71,5 | ||
физика | 99,8 | 56,9 | 99,6 | 59,3 | 100 | 61,1 | 100 | 63 | 100 | 67,5 | ||
дүниежүзі тарихы | 99,8 | 65,4 | 99,6 | 68,4 | 100 | 68,5 | 100 | 65 | 100 | 71,9 | ||
Қазақстан тарихы | 99,8 | 66 | 99,6 | 68 | 100 | 62 | 100 | 64 | 100 | 68,9 | ||
құқық негіздері | 99,8 | 69,5 | 99,6 | 62,4 | 100 | 76 | 100 | 66 | 100 | 74,7 | ||
география,жарат | 99,8 | 65,1 | 99,6 | 69,4 | 100 | 69,9 | 100 | 68 | 100 | 71 |
Кәсіби шеберлік конкурстарының жеңімпаздары / жүлдегерлері болған педагогтер
IQanat Алғы хат Канагатова Салтанат Мукашевна
ORLEU Біліктілікті арттыру орталығы диплом II орын «Педагогикалық идеялар фестивалі»
Карсылиева Хадиша Яшаевна
ORLEU Біліктілікті арттыру орталығы диплом IІ орын
Татарова Гулчора Алисултановна
Қазақстан Республикасы Оқу ағарту министрілігі Алғыс хат «Педагогикалық идеялар фестивалі»
Сқақова Нұрзада Қазырқызы
Қазақстан Республикасы Оқу ағарту министрілігі Алғыс хат
Тортаева Жанат Орысбаевна
Аудандық «Tedx- үздік идеялар байқауында «Жаңашыл ұстаз» номинациясы Жубандыкова Индира Тулегеновна
Дарынды балаларды дайындағыны үшін Алғыс хат Хасанов Руслан
«Дарынды балаларға- талантты ұстаз» аудандық педагогикалақ олимпиадасында II орын Әутен Айғаным
«Педагогикалық дебют» аудандық байқауында III орын Арыстанова Мунира
«Super stars karassay» аудандық байқауында III орын Бекбосын Гүлжанат
«Инновациялық географиялық идея» аудандық байқауында 3 орын география мұғалімі
Әлиев Жалғас
Педагог кадрлардың аттестациядан өтуі
Мектепте Казақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 27 қантардағы № 83 "Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытуды, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білімнің жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі, қосымша білімнің білім беру бағдарламаларын және арнайы оқу бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарында жұмыс істейтін педагог қызметкерлер мен оларға теңестірілген тұлғаларды және білім және ғылым саласындағы басқа да азаматтық қызметшілерді аттестаттаудан өткізу қағидалары мен шарттарын бекіту туралы" бұйрық және осы бұйрыққа өзгерістер енгізу туралы Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 30 желтоқсандағы № 533 бұйрығы атты құжаттарды орындау басшылыққа алынды. Педагог лауазымдарының үлгілік біліктілік сипаттамаларын бекіту туралы Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2009 жылғы 13 шілдедегі N 338 бұйрығы лауазымдарды атқаратын педагогтерді аттестаттаудан өткізу тәртібін айқындайды. БжҒМ бекітілген кәсіби байқауларға қатысу. « Жалпы білім беретін пәндер бойынша республикалық және халықаралық олимпиадалар мен ғылыми жобалар конкурстарының (ғылыми жарыстардың), орындаушылар конкурстарының, кәсіби шеберлік конкурстарының және спорттық жарыстардың тізбесін бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2011 жылғы 7 желтоқсандағы № 514 Бұйрығына толықтыру №371 17.08.2022 ж бұйрықпен таныстырылды.
Жыл барысында ӘК отырыстарында , педагогикалық кеңесте ұжым Ережелерге еңгізілген толықтырулармен таныстырылды.Аттестатталатын мұғалімдермен келесі әдістемелік жұмыс формалары жүргізілді. Ол психология - педагогикалық семинарлар, аттестацияға байланысты нормативті құжаттармен таныстыру, ашық сабақтар, жеке және топтық кеңестер, біліктілігін көтеру курстары, өздік білім көтеру жұмысы бойынша ұсыныстар, педагогикалық тәжірибені тарату жолдарын көрсетілді.
Жалпы мұғалімдерді аттестаттау перспективті жоспарға сәйкес жүргізілді.
2022-2023 оқу жылында аттестаттаудан өтуге -24 педагог өтініш берді. Еңбек өтілі 30жылдан асқан -1 педагог . Құжаттарын Ережеге сәйкес тапсырды. Сараптамалық топтың портфолионы бағалау парағында берілген ұсыныстары ескеріле отырып, аттестаттау комиссия мүшелері педагогтерді өтініш берілген санатқа лайық деп есептеді. Педагогтердің білімін бағалаудан педагог-модератор біліктілік санатына – 5педагог, педагог-зерттеуші біліктілік санатына -2 педагог тест тапсырып ,өтті.Шекті бал жинай алмаған 14 педагог
Біліктілік курстан өту жағдайы
Мемлекет басшысы Қ.Тоқаевтың «Халық бірлігі және жүйелі реформалар – ел өркендеуінің берік негізі» атты жолдауында берілген тапсырмасын орындау мақсатында үш жылда кемінде бір рет педагогтердің біліктілігін арттыруға қатысты «Білім туралы» және «Педагог мәртебесі туралы» Қазақстан Республикасы Заңдарына өзгерістер енгізілуіне байланысты педагогтарды біліктілік арттыру курстан өткізу жұмыстары жүргізілуде.
* 2022-2023 оқу жылында курстардан өту саны білім саласындағы жаңашылдықтарға байланысты артуда. Жаңа заман біліміне жаңалық енгізу бұл – педагогикалық кадрларға жаңа талаптар қою. Жиыны «Цифрлық құзыреттілікті қалыптастыру» курста 117 /100%/ мұғалім оқыды. Пәндік, әдістемелік бағыттағы курстардан өткен мұғалімдер саны: 26 (22 %)
Ең бірінші білімді жетілдіруге мүмкіндік беретін, кәсіби шеберлікті шыңдап дамытып отыруға аса қажетті нысан – біліктілікті арттыру курстары. Біліктілік дегеніміздің өзі – білімді меңгертудегі құндылықты бейнелейтін қабілеттілік және іскерлік, дағдылар мен жұмыс тәжірибесінің жиынтығы болғандықтан 2022-2023 оқу жылына біліктілік арттырудың перспективалы жоспары құрылды.Өрлеу” біліктілікті арттыру ұлттық орталығы” АҚ филиалы Алматы облысы бойынша педагог қызметкерлердің біліктілігін арттыру институтының жоспары негізінде қысқа мерзімді біліктілік арттыру курсынан барлығы – 16 педагог ,
«Ұлттық –ғылыми практикалық дене тәрбиесі оралығы» РМҚК-1 педагог,ПШО-дан -5 ,НЗМ –нен -3 педагог ,«Адамның Үйлесімді Дамуы Ұлттық Институты»АҚ –да 1- директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары біліктілік арттыру курсынан өтті. Курс мұғалімдерге біліктіктерін арттырып, білім қорын кеңейтуге, сонымен қатар әр түрлі білім беру орталықтарынан келген әріптестерімен тығыз қарым-қатынас орнатуға керемет мүмкіндік береді.
Зейнеткерлік жастағы педагогтер саны, оның ішінде ең үздік, жұмысы тиімді зейнеткер жастағы педагогтар туралы мәлімет , жалпы қанша педагог зейнеткерлікке шығуға жіберіледі т.б.
зейнеткерлік жастағы педагог саны-1
Жалпы зейнеткерлікке шығуға 2,3,4 жыл қалған 5 педагог бар.
Дарынды оқушылармен атқарылған жұмыстар
Облыстық «Дарын » ғылыми жобалар байқауы
1.Бек Айша қазақ тілі,9сынып оқушысы, облыстық кезең II орын
5-6 сынып оқушылар арасында аудандық олимпиада
2.Қуандық Кәусар,6-сынып оқушысы,аудандық кезең 1орын, ағылшын тілі облыстық кезең I орын
3.Зорбек Тоғжан математика 6-сынып оқушысы , орыс тілі II орын
4.Серік Айару, 5-сынып оқушысы қазақ тілі I орын
5.Жақай Алия ,6-сынып оқушысы қазақ тілі I орын
6.Аманбай Мирас, 6-сынып оқушысы математика II орын
7.Ғани Алихан 6-сынып оқушысы ағылшын II орын
«Дарын» ғылыми жобалар байқауы аудандық кезең
8.Бақытжанова Гүлназ 10-сынып оқушысы III орын
9.Тілеуқожа Арайлым 10-сынып оқушысы III орын
Аудандық «Зерде» республикалық 2-7 сынып оқушылары арасында зерттеу жобалары мен шығармашылық жұмыстар
10.Айдархан Аян 6-сынып оқушысы математика III орын
11.Ондасын Есенғазы 4-сынып оқушысы II орын
12.Чокпарова Ақбота 10 -сынып оқушысы «Жыл оқушысы» аудандық кезең II орын
13.Таңжарық Ақбаян 9-сынып оқушысы «Менің шағын Отаным» V республикалық конкурсының аудандық кезеңі II орын
14.Шаймардан Меруерт 11-сынып оқушысы «Аудандық жаратылыстану- математика циклы пәндері бойынша XV Президенттік олимпиада» II орын
15.Ерсайын Аяжан 10-сынып оқушысы Қазақстан Республикасының тәуелсіздігі күніне арналған «Мен репортермін»Республикалық байқауының жеңімпазы III дәрежелі диплом
16.Хабилхан Каусар 9-сынып оқушысы Қазақстан Республикасының тәуелсіздігі күніне арналған «Мен репортермін»
17. Жалпы бiлiм беретiн пәндер бойынша республикалық
олимпиадалардың облыстық кезеңі жеңімпазы I дәрежелі диплом аудандық,облыстық тарих пәнінен 9сынып Тасболтаева Балжан
18.Жалпы бiлiм беретiн пәндер бойынша республикалық
олимпиадалардың облыстық кезеңі жеңімпазы, 11 сынып оқушысы қазақ тілі Тойлыбай Арайлым,2 орын
19. Жалпы бiлiм беретiн пәндер бойынша республикалық
олимпиадалардың облыстық кезеңі жеңімпазы, 9 сынып оқушысы химия пәнінен Унгарбаев Бибарыс,3орын
20.Республикалық « IQanat» олимпиадасының облыстық кезең жеңімпазы химия, 8сынып оқушысы Баянгали Бекнур
21.Республикалық «Тіл -құндылық» байқауының жеңімпазы 10 сынып оқушысы Калабаева Хадиша
22. Қазақстан Республикасының жалпы білім беретін оқу орындары оқушыларының арасында қазақ тілінен өтетін KATEV халықаралық қоғамдық қорының «Жарқын болашақ» олимпиадасының аудандық кезеңінің жеңімпаздары
Жарқын болашақ» 8 сынып оқушысы, Ұзақ Әсел
23.«Жарқын болашақ» 10 сынып оқушысы, Чокпарова Ақбота
24.«Жарқын болашақ» 10 сынып оқушысы Ерсайын Аяжан
25. «Жарқын болашақ» 7сынып оқушысы, Аралбаева Шахнур
26.Облыстық роботехника байқауы жеңімпаздары
Қылышбеков Жандос,7сынып оқушысы
Совет Манасбай ,8сынып оқушысы
27.«Алтын сақа» республикалық байқауының аудандық кезең
Зорбек Тоғжан математика 6-сынып оқушысы «Алтын сақа» I орын
28.3сынып оқушылары Абдығали Муса Али,Серік Нұрбол
Жалпы бiлiм беретiн пәндер бойынша республикалық
олимпиадалардың 7-8 сыныптар бойынша кезеңі жеңімпаздары
29.7сынып оқушысы, Сембай Айым,аудандық кезең 1орын
30.8сынып оқушысы аудандық кезең 2 орын Даниярова Мадина
31. 7сынып оқушысы аудандық кезең 2 орын Ринатқызы Әйгерім
Тәлімгердің жас маманмен 2022-2023 оқу жылы бойы жүргізілген жұмыстар
Тәлімгерлікті ұйымдастыру қағидаларын және тәлімгерлікті жүзеге асыратын педагогтерге қойылатын талаптарды бекіту туралы Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 24 сәуірдегі № 160 бұйрығы,"Педагог мәртебесі туралы" 2019 жылғы 27 желтоқсандағы Қазақстан Республикасы Заңының 13-бабының 2-тармағына сәйкес мектепішілік бұйрықпен №1 01.09.2023 ж 2022-2023 оқу жылында жас маман, даярлық сыныбы мұғалімі М.Тилахметоваға тәлімгер болып бастауыш сынып мұғалімі К.Рахметова,жас маман бастауыш сынып мұғалімі Б.Нурсеитоваға ,тәлімгер бастауыш сынып мұғалімі Г.Ақшапбаева тағайындалған.
22 жас мамандармен тәлімгерлер жұмыс атқарды.
Таңдау жұмыс түрі жас маманмен бастаған кіріспе сауалнама жүргізу және әңгімелесу, педагог көрсеткен қиындықтар, проблемалар. Сауалнама қорытындысы бойынша бірлескен жұмыс жоспары анықтады. Жас мамандар педагог жұмыстары және ережелерімен таныстырылды. Оқу жылының басында әдістемелік нұсқау хатпен таныстырылды .Жүргізілген кеңестер мен әңгімелер арқылы перспективалық жоспарлауға, сабақ өткізуге көмек көрсетілді, жоспар әзірлеу және қолдану, дидактикалық материалдарды сабақта қолдану жолдары анықталды. Жас мамандарға өзара сабаққа кіруге жоспар құрылды. Сабақтарға кірген соң жас маманмен кәсіби байланыс жасалды. Өз сабағы мен тәлімгердің сабағын салыстыра отырып өз тәжірибесіне нені жетілдіру керектігін өзі анықтап отырды.Сонымен қатар жас мамандарың сабақтарына қатысып,талданды. Тәрбие жұмысы бағыты бойынша да жас мамандарға көмек берілді, тәрбие жұмысы жоспарын дайындауда, сыныптағы білім алушылармен қалай тіл табысып, жұмыс жасауға көмек берілді.
Мұғалімдер әдістемені жүргізуін меңгерген; сабақтың материалымен;, оқу процесінің барысы мен тәртібіне бақылау жасайды. Бейімделу кезеңінде жас мамандар сәтті өтті.
Жас мамандармен жұмыс
2022-2023 оқу жылында мектебімізде 24 жас маман жұмыс атқарады. Жаңартылған білім мазмұны жағдайында жас мамандардың табысты бейімделуі үшін ұйымдастыруәдістемелік жағдай жасау мақсатында «Жас мамандар» мектебі жұмыс жүргізді. Жас мұғалімдердің кәсіби дайындық деңгейін анықтау, нормативтік құжаттармен жұмыс істеуді меңгерту, күнтізбелік-тақырыптық жоспарлауды дайындау, мектеп құжаттарын жүргізу, элективті, таңдау пәндері бойынша және жеке және топтық курс бағдарламаларын дайындаудағы жеке консультациялар, қазіргі сабақа қойылатын талаптар, оқу процесін ұйымдастыру формалары, олардың үйлесуі, қазіргі мектептегі сынып жетекшісінің қызметі сияқты мәселелер отырыстарында қаралды. Қыркүйек айында жас мамандардың тізімі жасалды, сапалыќ ќұрамын аныќталды, «Жас мамандар» мектебінің жұмыс жоспары бекітілді. Тәлімгерлер тағайындалды, жұмыс жоспарлары бекітілді. Ағымдағы оқу жылы жас мамандармен 9 отырыс өткізілді.
Жоспарға сай жыл бойы төмендегі жұмыстар атқарылды.
Оқу жылы басында жас мамандарға тәлімгерлер тағайындалды және жұмыс жоспарлары бекітілді.
Бірінші отырыс бойынша нормативтік-құқықтық және бағдарламалық құүжаттармен танысу, мектеп құжаттарымен, өзекті мәселелермен, жұмыс бағыттарымен, оны шешу мүмкіндіктерімен таныстыру, «Құндылықтарға бағытталған білім беру» практикалық сабақ, «Сенімділік тренингі», үлгілі сабақ «Ұлттық құндылықтар- ел қазынасы» атты іс-шаралар өткізілді.
Екінші отырыс бойынша өтілген іс-шаралар: «Білім беру мазмұнындағы жаңарту үстінде оқушыларджың білімін бағалау тиімділігі», «Оқуға құштар мектеп» жобасы аясында оқу күнін ұйымджастыру жолдары, ҚМЖ құрылымы, тәжірибе алмасу.
Үшінші отырыс қараша айында өткізілді. Қаралған мәселелер: «Эссе жазудың құрылымы», «Жаңартылған білім беруд аясында бәсекеге қабілетті жас маман».
Төртінші отырыс қаңтар айында қаралған мәселелер: «Менің кәсіби өсуімдегі тәлімгер көмегі»- таныстырылым, жарты жылдық қорытынды талдау.
Ақпан айында бесінші отырыс өткізілді. Ол жерде «Өзгерістерден ізденіске дейін», «Жас мамандар айлығы» туралы айтып өтілді
Алтыншы отырыста қаралған мәселелер: Педагогикалық технологиялар –жеке тұлғаны дамыту мен тиімді оқытудың негізі.
Жетінші отырыс наурыз айында өткізілді. Ол жерде «Кері байланыс-сабақтағы маңызды үрдістің бірі» туралы айтылды.
Сегізінші отырыста «Оқу процессін ресурстық қамтамасыз ету» көрме ұйымдастыру.
Соңғы тоғызыншы отырыс мамыр айында өткізілді. «Менің жас маман ретінде қалыптасуымда кездескен проблемалар» жас маман ретінде жылдық есебі, « Мен тәлім бердім...»-тәлімгерлердің жылдық есебі, «Жас маман» мектебінің жылдық есебі (рейтинг шығару, сараптама).
Аталған жылдық отырыстардың бәрі өз уақытында өткізілді. Іс-шаралар да өз кезегінде өткізіліп, талдаулар жасалды. Ақпан айында өткізілген «Жас мамандар айлығы» жоғары деңгейде өтті. Алдын ала мектеп директоры оқу әдістемелік орынбасары Салтанат Мукашевна, жас мамандар жетекшісі Сауле Балтабаевна мен жас мамандар бірге құрылған жоспар бекітіліп, жоспарға сай өз уақытында өткізілді. Бір ай көлемінде жалпы 44 іс-шара өткізілді. Жас мамандар арасында белсенділік көрсеткен ұстаздарда болды. Айлық іс-шаралар оқу саласының барлық проблемаларын қамтыды десе болады. Ұстаздар АКТ бойынша, платформалар бойынша, әдіс-тәсілдер, сайыстар, пресс-конференциялар, тренингтер, әртүрлі батлл түрлерімен көрсетіп мектеп ұжымымен тәжірибе бөлісті. Мектеп оқушыларының оқуға деген белсенділігі артты.
Арыстанова Мунира «Педагогикалық дебют» аудандық байқау» III орын алды. Байқау 2 кезеңнен тұрды. Бірінші: «Таныстыру» видео форматта онлайн. Екінші: «TED форматта» әдіс-тәсіл көрсету. 56 мектеп қатысты.
Мамыр айының 18 де Жас мамандар арасында өздерінің бір жыл атқарған есебі ретінде мектепішілік форум өткізілді. Форум қатысушылары мектеп спорт залына жиналды. Ол жерде жас маман Исаева Айдана тимбилдинг өткізді. Жас мамандар Курумбаева Айгерім, Молдашев Бақдаулет және Тұрманов Талғаттың ұйымдастырумен спорттық сайыс өткізді. Осы жерде 30 мұғалім шарлардың түсіменен 3 топқа бөлінді. Әр топтан 3 қатысушы таңдалып алынып сайысқа қатысты. Содан кейін семинар қатысушылар мұғалімдер бөлмесіндегі жас мамандар жетістіктері бойынша жасалған көрмені тамашалады. Мектеп директоры Даурен Болатович бастаған семинар қатысушылары көрмеден жақсы әсерде болды. Бұл жерде әрбір жас маман өзінің білім саласындағы жетістіктерімен, лайфхактарымен бөлісті. Осы жерде 3 топ алдын ала дайындалған 3 кабинетке жол алды. Ол жерде де 3 топқа бөлінген жас мамандар өздерінің командалық топтасқан жұмыстарын жоғары дәрежеде көрсете білді.
Қорытындылай келе, айтатын болсақ жалпы 2022-2023 оқу жылы Шамшырақ жас мамандар мектебінің жұмыстары жоспарға сай өткізілді. Алдағы уақытта жіберілген қателерді ескере отырып жұмыс жоспарын құру керек.