LS- дің ерекшеліктері мен оқу мен оқытуға байланысты іс-тәжірибелер » "Б.Қосынов атындағы орта мектеп мектепке дейінгі шағын орталықпен" КММ
Алматинская область
Қарасай ауданы білім бөлімінің
"Б.Қосынов атындағы орта мектебі"
отдела образования Кербулакского района
Приемная
+7(72) 43-50-93
Бухгалтерия
+7(72) 43-50-93
Версия для
слабовидящих
» » LS- дің ерекшеліктері мен оқу мен оқытуға байланысты іс-тәжірибелер
12
октябрь
2023

LS- дің ерекшеліктері мен оқу мен оқытуға байланысты іс-тәжірибелер

12 қазан күні "Б.Қосынов атындағы орта мектеп мектепке дейінгі шағын орталықпен" кмм -де 11.09-22.09.23 жыл аралығында бастауыш сынып мұғалімдеріне арналған курс бойынша оқып келген бастауыш сынып мұғалімдері Г.Романова,Ж.Кайркулова ,А.Қасенова өздері оқып келген әдіс-тәсілдері , LS- дің ерекшеліктері мен оқу мен оқытуға байланысты іс-тәжірибелерімен бөлісті. Курс тақырыбы: "Бастауыш сынып (1-4 сыныптар) мұғалімдерінің "Математика","Қазақ тілі" және"Әдебиеттік оқу" пәндері бойынша пәндік құзіреттіліктерін дамыту" тәжірибе алмасу барысында мұғалімдермен ерекше әдіс-тәсілдер: " Ғажайып шеңбер" "Сағат" т б. ұсынылды. Бұл әдіс -тәсілдер жас ерекшеліктерін таңдамайды, адамдардың ойлау,есте сақтау, логикалық ойлау қабілеттерін арттыруға қажет екендігі дәлелденді. Бұл әдіс -тәсілдер әркез ұстаз үшін тынымсыз , ізденіс үстінде жүру керек екендігіне нақты дәлел бола алды. Қатысушы ұстаздар түрлі сұрақтар қойып, қызығушылықтарын танытты .
 

Похожие публикации:

Прокомментировать
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Введите код с картинки:* Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив