2023-2024 оқу жылындағы педагог-психолог қызметінің жылдық жұмыс жоспары
2023-2024 оқу жылындағы педагог-психолог қызметінің жылдық жұмыс жоспары
№ | Activity | Жұмыс бағыттары | Нысаналы топ | Орындау мерзімі | Орындалу нысаны | Жауапты | О.т/ы белгі |
| |||||||
1. | 1,5,10 сынып білім алушыларды диагностикалау | Диагностикалық тестер, сауалнама, сұрақ жауап | 1,5,10 сыныптар | Қыркүйек | Зерттеу қорытындыларын талдау | Педагог- психологтар Сынып жетекшілер | |
2 | «Жанұя» орталығымен бірлескен жұмыс | «Ресурс» тесті | 7-11 сыныптар | Қыркүйек | Зерттеу | ДТІЖО Педагог- психологтар | |
3 | Дарынды оқушыларды анықтау. Интеллектуалды мүмкіндіктер тесті | П.Ржичан тесті (Мектеп пс. ж.к. 9-11 сынып, 118-122 бб). | 9-10 сыныптар оқушылары | Қазан | Қорытынды бойынша сыныпқа анықтама | Педагог- психологтар | |
4 | «Мотивациясын анықтау» | Тест. Е.Головахи әдістемесі бойынша (9-11 сынып жұмыс кітабі 128 бет) | 9 сынып оқушылары | Қазан | Анықтама | Педагог психологтар | |
5 | 11 сынып оқушыларының эмоциялық көңіл-күйін бақылау. «Өзін-өзі бағалау» әдістемесі | Өзін-өзі бағалау» әдістемесі | 11 сынып оқушылары | Қазан | Анықтама | Педагог-психологтар | |
6 | Мүмкіндігі шектеулі үйден оқытылатын оқушылардың, психоэмоционалды деңгейлерін анықтау диагностикалау | Проективті тест Дж. Бук. „Үй адам ағаш. (Мек пси ж.к. № 1 5-8 сынып 169-182 бет) | Үйде оқитын оқушылармен | Қараша | Анықтама | Мектеп психологтар | |
7 | 11 сынып оқушыларының «Алаңдаушылықтың алдын алу» тест | Алаңдаушылық картасы | 11 сынып оқушылары | Қараша | Зерттеу | Мектеп психологтар | |
8 | Білімдегі олқылықтардың орнын толтыру мақсатында анықталған оқушылардың оқу мотивациясын анықтау . | Н.Г.Лусканов әдістемесі «Оқу мотивациясын анықтау» | Сұраныс бойынша | Әр тоқсан сайын | Зерттеу | Мектеп психологтар | |
9 | Анықталған дарынды оқушылардың ойлау деңгейін анықтау мақсатында «Ойлау типі» әдістемесі. Тест. Галина Резапкина. (Мектеп пс ж.к 9-11 сынып) (122-123 бб). | Тест жинақтары | Анықталған оқушылардың | Қараша | Психологияқ сүйемелдеу | Мектеп психологтар | |
10 | Кәсіби бейінді оқытудағы «Тұлға типін анықтау» | Дж. Голланд әдістемесі. Тест. | 9 сынып оқушылары | Желтоқсан | Зерттеу жұмыстары | Мектеп психологтар | |
11 | 2-4 сынып оқушыларын зерделеу | Проективті тест | 2-4 сыныптар | Желтоқсан | зерттеу жұмыстары | Мектеп психологтар | |
12 | Оқшауланып қалған оқушыларды анықтау | Социометрия Д.Ж.Морено әдістемесі | 5-8 сынып | Желтоқсан | Зерттеу жұмыстары | Мектеп психологтар | |
13 | Өмірлік күштің әлсіздену деңгейін бағалау | З. Филипстің мектептегі мазасыздықты | 7-8 сыныптар | Ақпан | Сынып жетекшілерімен байланыс жасау, талдау | Мектеп психологтар | |
14 | Білімдегі олқылықтардың орнын толтыру мақсатында Мектеп мотивациясын анықтау | Н.Г.Лусканов проективті әдістемесі | 2-3 сынып | Ақпан | Анықтама | Мектеп психологтар Сынып жетекшілер | |
15 | Кәсіби бейінді оқытудағы «Климовтың Диференциалдық диагностикалық сауалнамасы» | Тест | 9 сынып оқушылары | Ақпан | Мектеп психологтар | ||
16 | «Ұжымның психологиялық климатын анықтау» | Тест « (мек пси ж.к. 9-11 сынып. 194бет | Педагогтармен | Ақпан | Зерттеу жұмыстары | Мектеп психологтар | |
17 | «Тұлғалық қобалжу деңгейін анықтау.» | Спилбергер Ханиннің әдістемесі. (Мек пси ж.к. 9-11 сынып 51-52 бет ) | 11 сыныптар | Наурыз | Анықталған оқушылармен жекелей жұмыс | Мектеп психологтар | |
18 | Оқушылардың ортадағы орнын анықтау | Социометрия Д.Ж.Морено әдістемесі | 6-8 сынып оқушылары | Наурыз | Сынып жетекшісімен жұмыс | Мектеп психологтар | |
19 | Өмірлік қиын жағдайға тап болған оқушылар анықталған жағдайда, отбасылық қобалжуды анықтау мақсатында «Отбасы сурет» | Проективті әдістеме | Бастауыш сынып оқушыларымен | Наурыз | Анықтама | Мектеп психологтар | |
20 | 4,9 сынып оқушыларымен ББЖМ (МОДО) тапсыру алдында психологиялық сүйемелдеу | Диагностика, тренинг | 4-9 сынып оқушылар | Сәуір | Анықтама | Мектеп психологтар | |
| |||||||
1 | Ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыларды педагогикалық психологиялық сүйемелдеу.№ 6 бұйрыққа сәйкес | Бағдарлама бойынша | Жеке houseжағдайда және инлюзивті оқытылатын оқушылар | Жыл бойы | Information | Педагог- психологтар Дефектолог Логопед Сынып жетекшілер | |
2. | Буллинг және кибербуллинг түрлерінің алдын алу жолдары | Ақпраттандыру, слайд көрсету, түсіндірме жұмысын өткізу. Презинтация. | 5-11 сыныптар | Қыркүйек | Information | ДТІЖО Педагог- психологтар | |
3 | 1,5,10 сынып білім алушылардың даму динамикасы мониторингінің қорытындысы бойынша жеке және топтық түзету дамыту жұмыстарын жинақтау, сүйемелдеу | Жеке және топтық | 1,5,10 сыныптар | Қазан | Қорытынды бойынша ақпарат беру | Педагог- психологтар | |
4 | Аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын алу бойынша анықталған оқушылармен жұмыс | Жекелей және топтық | Сынып бойынша | Жыл бойы | Журналға тіркеу ата-анамен байланыс орнату | ДТІЖО Педагог- психологтар | |
5 | Жас мамандардың кәсіби құреттілігін арттыру | топтық | Жас мамандар | Әр тоқсан сайын | Анықтама | Әдіскер психологтар | |
6 | «Ресурс» тестің қорытындысы бойынша анықталған оқушыларға арнайы жоспару құру | Тренингтер | 7-11 сыныптар | Қазан | Зерттеу жұмысы бойынша | Мектеп психологтар | |
7 | Мүмкіндігі шектеулі үйден оқытылатын оқушылардың, психологиялық сүйемелдеу | Тренинг, жаттығулар жасату | Үйден оқитын оқушылармен | Қараша | Анықтама | Мектеп психологтар | |
8 | Өмірлік күштің әлсіздену деңгейін анықтау тест қорытындысы бойынша «Эмоция әлемі»тақырыбында психологиялық тренингтер | Тренинг | 7-8 сыныптар | Қараша | Анықтама | Мектеп психологтар | |
9 | 9 сынып оқушылармен «Мамандық таңдауға» байланысты тренинг, жаттығу жасату | Тренинг,жаттығу | 9 сыныптар | Желтоқсан | Анықтама | Мектеп психологтар | |
10 | Кәсіби бейінді оқытудағы «Заман талабына сәйкес жаңа мамандықтар» | Презинтация ұсыну | 10 сынып оқушылары | Желтоқсан | Анықтама | Мектеп психологтар | |
11 | Оқшауланып қалған оқушылармен жұмыс | Жекелей және тотық | 5-8 сыныптар | Желтоқсан | Анықтама | Мектеп психологтар | |
12 | 2-4 сынып оқушыларын зерделеу қорытындысы бойынша сүйемелдеу | Тренинг, жаттығу | 2-4 сыныптар | Желтоқсан | Анықтама | Мектеп психологтар | |
13 | Жоғарғы сынып оқушыларымен «Сенімділікке» арналған тренинг, жаттығулар | Ойын жаттығулар | 9-11 сыныптар | Қаңтар | Анықтама | Мектеп психологтар | |
14 | Зорлық –зомбылықтың алдын алу «Сен және мен». «Біз әлемді өзгертеміз» | Презинтация ұсыну | 7-8 сынып оқушылары | Ақпан | Анықтама | Мектеп психологтар | |
15 | Тотық жұмыстар | тренингтер | Оқушылар | Наурыз | Қажеттілігіне қарай | Мектеп психологтар | |
16 | «Эмоциональді интеллект және сыни ойлау» | тренинг | 4,9 сыныптар | Сәуір | |||
| |||||||
1. | Мектептің психологиялық қызмет парақшасын әлеуметтік желіде ашу, жүргізу | Жаднама, ақпарат | Әлеуметтік желіде | Жыл бойы | Анықтама | ДТІЖО Педагог-психологтар | |
2 | «Аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын алу» баяндама | Презинтация | Педагогтармен | Қыркүйек | Педкеңесте қаралады | Мектеп ұжымы | |
3 | Психологиялық қолдау: «Бастауыш сынып және орта буын оқушыларының ата-аналары назарына» | Жаднама, бейнеролик | Ата-аналар Сынып жетекшілер | Қыркүйек | Ата-аналар жиналысында қаралады | Мектеп психологтар | |
4 | Кешенді жоспар негізінде «кәмелетке толмағандар арасындағы және кәмелетке толмағандарға қарсы жасалатын құқық бұзушылық, зорлық зомбылық, ерте жүктілік, деструктивті және аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын алу» | Тренинг | 8-11 сынып оқушылары | Қыркүйек | Іс-шараға сынып оқушыларын түгел қамтуға назар аудару | ДТІЖО Педагог-психологтар Сынып жетекшілер | |
5 | «Жанұя» орталығымен жұмыс жоспарлау | Тест алу | 7-11 сынып оқушылары және ата-аналар | Қыркүйек | Ата-ана келісімімен ақпарат жеке сақталады | Мектеп психологтар | |
6 | Ерекше білімді қажет ететін балалармен жұмыс. Ата-аналар мен мұғалімдерді психологиялық сүйемелдеу | тренинг | Оқушылармен, ата-аналар, мұғалімдер | Әр тоқсан сайын | Анықтама | Педагог- психологтар | |
7 | Анықталған дарынды оқушылардың бейімділігін анықтау мақсатында «Бейім» (дарындылық сипаттамасы) әдістемесі | тренинг | Анықталған оқушылар | Қазан | Анықтама | Педагог-психологтар | |
8 | Құқық бұзушылықтың алдын алу мақсатында Буллинг, кибербуллингтің алдын алу (жасырын сауалнама) | Буллинг, кибербуллингтің алдын алу (жасырын сауалнама) | 7-11 сыныптар | Қазан | Анықтама | ДТІЖО Педагог- психологтар | |
9 | 9-11 сыныптар аралығында тренингтер өткізу «Сенімділік күш береді» | тренинг | 9-11 сынып оқушылары | Қараша | Анықтама | Мектеп психологтар | |
10 | Буллинг және кибербуллинг түрлерініңалдын алу жолдары | Жаднама, кеңес, нұсқаулар | Parents | Қараша | Анықтама | Мектеп психологтар | |
11 | 11 сынып оқушыларының жетістікке жету жолын, дамыту мақсатында «Жетістікке жету жолдары» тренинг-жаттығулары | «Жетістікке жету жолдары» тренинг- | 11 сынып оқушылары | Қараша | Анықтама | Мектеп психологтар | |
12 | Педагогтардың психологиялық тұрғыдан эмоционалдық жанудың алдын алу. | Презинтация жаднамалар тарату (№2 кітап 5-8 сынып. 76-77 бет) | Педагогтармен | Қаңтар | Педагогтардың психологиялық тұрғыдан эмоционалдық жанудың алдын алу. | Мектеп психологтар | |
13 | «Менің сүйікті мектебім» МАД тобы оқушыларн бейімдеу ойын жаттығулары | Тренинг ойын жаттығулары | Мад тобы | Қаңтар | Анықтама | Мектеп психологтар Сынып жетекшілер | |
14 | Құқық бұзушылықтың алдын алу мақсатында Ғаламторға және компьютерлік ойындардан тәуелділікті анықтау. | Тест (Мек пси ж.к. № 1 5-8 сынып 142 бет) | 6-7сынып оқушыларынан | Қаңтар | Анықтама | Мектеп психологтар Сынып жетекшілер | |
15 | Ұжыммен жұмыс | тренинг | Ұжым | Қаңтар | Инстаграмм желісіне салу | Мектеп психологтар | |
16 | «Менің сүйікті мектебім» МАД тобы оқушыларн бейімдеу ойын жаттығулары | Тренинг ойын жаттығулары | Мад тобы | Қаңтар | Анықтама | Мектеп психологтар Сынып жетекшілер | |
17 | Құқық бұзушылықтың алдын алу мақсатында Ғаламторға және компьютерлік ойындардан тәуелділікті анықтау. | Тест (Мек пси ж.к. № 1 5-8 сынып 142 бет) | 6-7сынып оқушыларынан | Қаңтар | Анықтама | Мектеп психологтар Сынып жетекшілер | |
18 | Кәсіби бейінді оқытудағы Мамандықтар әлеміне көрме | Көрме ұйымдыстыру. | 3-4 сынып | Ақпан | Анықтама | Мектеп психологтар Сынып жетекшілер | |
19 | Зорлық –зомбылықтың алдын алу | «Сен және мен». «Біз әлемді өзгертеміз» Презинтация ұсыну | 7-8 сынып сыныптар | Ақпан | Мектеп психологтар | ||
20 | Педагогтың агрессиясын түсіруге арналған ойын-жаттығулар | Ойын-жаттығулар (№2 кітап 5-8 сынып. 55 бет) | Педагогтармен | Наурыз | Ойын жаттығулар | Мектеп психологтар | |
21 | Психологиялық жай кhouseкөрмесі | Көрме жұмыстары | 7-8 сыныптар аралығы | Мамыр | Инстаграмм желісінде | Мектеп психологтар | |
| |||||||
1 | . Психолог кеңес айдары | Бейнежазба арқылы кеңес | Оқу процесіне қатысушылар | Жыл бойы | Инстаграмм желісі | Педагог- психологтар | |
2 | 1,5,10 сынып оқушыларының бейімделуі, мотивациялық кеңестер | Жеке және топтық | 1,5,10 сыныптар | Қыркүйек | Бейнеролик көрсету | Педагог- психологтар | |
3 | Teachersге, ата-аналарға, оқушыларға кеңес беру | Әдістемелік нұсқаулықтар арқылы | Ата-аналар Оқушылар Teachers | Қыркүек | Слайд дайындау, бейнеролик көрсету | Педагог- психологтар | |
4 | Teachersге, ата-аналарға, оқушыларға кеңес беру | Әдістемелік нұсқаулықтар арқылы | Ата-аналар Оқушылар Teachers | Қыркүйек | Слайд дайындау, бейнеролик көрсету | Педагог- психологтар | |
5 | Оқушы, ата-ана және мұғалімдерге кеңес беру | Отбасындағы зорлықтың алдын алу бойынша әдістемелік нұсқаулықтар | Ата-аналар Оқушылар Teachers | Әр тоқсан сайын | Қосымша бейнеролик дайындау | Педагог-психологтар | |
6 | Медбикемен кеңес | Түсіндірме жұмыстары | Оқушылармен | Желтоқсан | Инстаграмм желісіне салу | Мектеп психологтар Медбике | |
7 | Оқушыларды емтиханға дайындау жөнінде ұстаздарға ұсынылатын кеңестер, психологиялық жетелеу (кеңес, нұсқау, жаднама тарату) | Жаднама (Мектеп психологының жұмыс кітабы 9-11 сынып 210 бет) | Пән мұғалімдеріне ұсыныстар | Сәуір | Слайд дайындау, бейнеролик көрсету | Педагог- психологтар | |
8 | Бастауыш сынып оқушыларға, ата-аналарға және мұғалімдерге кеңес беру | Психологиялық кеңес | Ата-аналар Сынып жетекшілер | Қаңтар | Мектеп психологтар | ||
| |||||||
1 | Мектепшілік бақылау мен басқару жоспарына сәйкес: Психологтың жылдық жұмыстарымен таныстыру | Таныстырылым | Педагогикалық ұжым | Қыркүйек | Хабарландыру | Мектеп психологтар | |
2 | «Сенім телефоны, жәшігі» жұмысы | Өтініштер қаралымы | Мектеп әкімшілігі | Жыл бойы | Инстаграмм желісі | Педагог-психологтар | |
3 | Оқушы, ата-ана және мұғалімдерге кеңес беру | Отбасындағы зорлықтың алдын алу бойынша әдістемелік нұсқаулықтар | Ата-аналар Оқушылар Teachers | Әр тоқсан сайын | Қосымша бейнеролик дайындау | Педагог-психологтар | |
4 | 1.Әлеуметтік педагогтердің мәліметтері; 2.Мектеп инспекторының отбасылар туралы мәліметтер; 3.Медбике толтыратын тізім (Д-есебі); ДТІЖО мәліметі | Әлеуметтік педагог Мектеп инспекторы Медбике Сынып жетекшілер ДТІЖО | 5-11 сынып оқушылары | Айына 1 рет | Бірлескен жұмыс | Әлеуметтік педагог Медбике Сынып жетекшілер ДТІЖО | |
5 | Тәуекел тобындағы оқушылар туралы мәліметтерді жинақтау, жеке карталарын толтыру | Әлеуметтік педагог Мектеп инспекторы Сынып жетекшілер ДТІЖО | Анықталған оқушылар | Қараша | Түзету дамыту журналға тіркеу | Мектеп психологтар | |
6 | Психологиялық мотивация беретін әдебиеттермен танысу | Кітап оқу | Оқушылармен | Желтоқсан | Мектеп психологтар | ||
7 | Диагностика нәтижелерін өңдеу | Анализ | Қорытынды | Мамыр | Мектеп психологтар | ||
8 | Емтиханға дайындық барысында оқушыларға жаднама тарату, тренингтер өткізу. | Жаднама, тренинг | Емтихан тапсырушыларға | Мамыр | Мектеп психологтар | ||
9 | Жылдық қорытынды | Аналитикалық, статистикалық есеп | Свод, талдау | Мамыр | Feedback | Жоспар |